מה עלות ממוצעת של הוצאת הסעה לאירוע?

הסעות לחתונה

בשנים האחרונות הסעות לאירועים הפכו לדבר מקובל מאוד נפוץ בהמון סוגי אירועים, מחתונות ועד בר מצווה בכותל, מאירועים משפחתיים קטנים במיקום מרוחק ועד אירועים גדולים עם מוזמנים מכל רחבי ישראל. הסעה לאירוע מאפשרת ליותר אורחים להגיע וגם לעשות זאת בנוחות ובכיף, כך שבהחלט מדובר על שדרוג לכל אירוע מבחינת האורחים. אך לצד הפופולאריות של שירות הסעות לאירועים, לצד ההוצאות הרבות שיש לכל אירוע, רבים מחפשים גם פתרון איכותי ויעיל של הסעות לאירועים בזול – המדריך התמציתי הבא ננסה לעזור לכם להבין מה העלות הממוצעת של הסעה לאירוע.

הפרמטרים המשפיעים על עלות ההסעה לאירוע

  • כמות הנוסעים – משפיעה ישירות על סוג וגודל רכב ההסעות שאתם צריכים ועל האפשרויות של הסעות לאירועים בזול – הרבה נוסעים יצריכו אוטובוס שהוא יקר יותר לעומת מיניבוס או וואן הסעות. 
  • מרחק הנסיעה – ככל שמרחק הנסיעה לאירוע גדול יותר, כך המחיר יכול לטפס כלפי מעלה. כך, העלות הממוצעת של הסעות לאירועים מהצפון או הדרום לאזורי המרכז גבוהה יותר לעומת הסעה בתוך אותו אזור גיאוגרפי. 
  • משך השכרת רכב ההסעות – יש הבדל במחיר בין השכרה של אוטובוס או רכב הסעות ליום שלם לבין השכרתו רק לשעות הערב, יום שלם יהיה יקר יותר מהשכרה לכמה שעות מן הסתם. 
  • סוג הרכב מבחינת אבזור, פינוקים ותוספות מיוחדות – רכב הסעות מאובזר ומפנק יותר, לרוב יעלה יותר מרכב פשוט יחסית. 

איך למצוא הסעות לאירועים בזול?

כדי לקבל שירות יעיל, מקצועי ואיכותי של הסעה לאירוע שלכם אבל עדיין להישאר בגדר החיפוש שלכם אחרי פתרון הסעות לאירועים בזול, אתם צריכים לדייק בבחירה שלכם ולמצוא את האיזון הנכון. הכוונה היא לבחירת רכב הסעות המתאים לכמות הנוסעים אבל מבלי להיות צפוף מדי, לשכור את רכב ההסעות והנהג למשך הזמן המדויק שאתם זקוקים לו ולאו דווקא לכל היום ולתכנן מסלולי נסיעה ואזורי איסוף בצורה שגם תאפשר נוחות למוזמנים וגם תייעל את מבנה ההוצאות על הסעות לאירוע שלכם. 

עלויות ממוצעות של הסעות לאירועים

לבסוף, כאשר אתם מחפשים הסעות לאירועים בזול אתם רוצים לדעת עלויות ממוצעות כמובן. ובכן, בגלל שיש מגוון סוגי רכבים והרבה פרמטרים המשפיעים על המחיר (מרחק, זמן השכרה, כמות נוסעים, מספר נקודות איסוף והורדה וכו'), קשה לתת מספרים מדויקים של ממוצעים כלל ארציים. 

אבל, באופן כללי השכרת אוטובוס לאירוע בודד, לכמה שעות בערב, יכול לעלות בין 2,500 ל-7,500 ש"ח , בהתאם למרחק הנסיעה ומשך ההשכרה. עלות ממוצעת של השכרת מיניבוס לאירוע נעה בטווח רחב של בין 1,650-3,500 ש"ח, שוב תלוי במרחק, במשך ההשכרה וגם בכמות הנוסעים (סוג וגודל המיניבוס). הסעות ברכבים קטנים יותר יעלו פחות, אך הטווחים רחבים בגלל ריבוי הפרמטרים והמרחקים הפוטנציאליים השונים.

מחפשים הסעות לאירועים בזול ומבלי להתפשר על איכות, דיוק ומקצועיות? פנו היום לוודינג הסעות וקבלו הצעת מחיר מנצחת!

תודה שפנית אלינו !

נציג יחזור אלייך בהקדם