בר מצווה בכותל

הסעות לחתונה

בר מצווה היא אירוע משמעותי במיוחד הן עבור הנער המציין את הכניסה המסורתית לעולם הבגרות והן עבור הוריו הצופים בילד שהופך לנער. קיום בר המצווה בכותל המערבי בירושלים היא שיא של האירוע המרגש הזה, מיקום שמיד עוטף את האירוע בקדושה, באווירה מיוחדת במינה, חגיגה בלתי נשכחת לכל המשפחה ובמיוחד לחתן המצווה עצמו. אם בחרתם לקיים בר מצווה בכותל, הדרך המושלמת להגיע לשם ולהתחיל את החגיגה והאווירה המדהימה היא באמצעות הסעות לכותל – הסעה מאורגנת לכותל, החל מאוטובוס לאירועים גדולים ועד "טרנזיט" לחגיגת מצווה מצומצמת עם המשפחה הקרובה בלבד. 

הסעות לכותל לאירועי מצווה מתקיימות באופן מסורתי בימים שני וחמישי, אלו הימים המרכזיים והנפוצים ביותר לקיום בר מצווה בכותל – כך שקחו בחשבון שבימים אלו גם צריך לסגור הסעה לכותל כמה שיותר זמן מראש וכמובן שגם נושא החנייה באזור הכותל מורכב יותר והחניונים באזור עמוסים יותר – יתרון נוסף להזמנת הסעה מאורגנת החוסכת לכם את הצורך לחפש חניה לרכבים פרטיים, לשלם על חניה ושאר סיבוכי חניה. 

יתרונות של הסעות לכותל לאירועי בר מצווה

  • הדרך המושלמת והכיפית ביותר לכל המשפחה והמוזמנים להגיע יחד, במרוכז ובאותה הסעה לחגיגות המצווה ברחבת הכותל המערבי. 
  • הסעה לכותל מאפשרת ליותר מוזמנים להגיע לבר המצווה – החל מהסבים והסבתות ועד החברים מהכיתה שעם הסעה יכולים בקלות להגיע ובלי שההורים יצטרכו להסיע.
  • הסעות לכותל מבטלות לחלוטין את כל הצורך להתעסק עם חניה בסביבת הכותל. במקום שהרבה אורחים יגיעו בהרבה רכבים פרטיים, כולם מגיעים יחד, באוטובוס או מיניבוס אחד, פשוט יורדים בסמוך לכותל ומתחילים בחגיגות ובאירוע המרגש – לא מחפשים חניה, לא הולכים רחוק מהחניון הפנוי ולא משלמים על חניה באזור העמוס והצפוף הזה של ירושלים. 
  • אם מדובר על הרבה אורחים, הסעה מאורגנת לבר מצווה בכותל יכולה אפילו לחסוך כסף – במקום עלויות הדלק והנסיעה בעשרות רכבים פרטיים, כולם מגיעים יחד באוטובוס אחד. 
  • הסעה לבר מצווה בכותל מאפשרת להתחיל את החגיגות כבר ביציאה מהבית, להיכנס יחד לאווירה ולהגיע בשיא האנרגיות וההתרגשות לאזור הכותל עצמו. 

כל האפשרויות של הסעות לכותל

הסעות לכותל לבר מצווה בהתאמה אישית מלאה, מאוטובוס גדול ומאובזר, דרך מיניבוסים ורכבי נוסעים קטנים יותר ועד הסעה יוקרתית ברכב פרטי מפנק. אנחנו בוודינג הסעות מציעים לכם את כל האפשרויות של הסעה לכותל, עם מקצועיות חסרת פשרות, דיוק בזמנים ושירות מעולה שישלים לכם את החוויה המרגשת והמשמעותית הזו. 

תודה שפנית אלינו !

נציג יחזור אלייך בהקדם