איך יודעים מה מתאים לנו? מיניבוס או אוטובוס?

הגעתם להחלטה הנכונה והחכמה שאתם רוצים לארגן הסעה לאירוע שלכם – החל מחתונה ועד בר מצווה וכל סוגי האירועים – אבל עכשיו אתם צריכים להחליט איזה סוג רכב מתאים לכם ונותן מענה לצרכים של הנוסעים המוזמנים. היום בהחלט עומדות בפניכם מכוון אפשרויות, החל מהשכרת אוטובוס לאירוע ועד הסעה עם וואן הסעות או רכב פרטי יוקרתי. האפשרויות הנפוצות ביותר הן אוטובוס או מיניבוס, כאשר כמובן שיש הבדל בכמות הנוסעים ובמחיר של כל פתרון הסעה לאירועים כזה. 

אז איך תדעו מה מתאים לכם ולאירוע שלכם? האם אתם צריכים השכרת אוטובוס לאירוע או דווקא השכרת מיניבוס? מיד תקבלו את התשובות.

קודם כל, לפי כמות הנוסעים

על פניו, יכולנו לסיים את הטקסט הזה במשפט אחד שמהותו: קביעת סוג הרכב המתאים לכם עבור הסעות לאירועים צריכה להיעשות לפי כמות הנוסעים. אך בעוד שזהו כנראה האלמנט החשוב ביותר בבחירה, כפי שתראו מיד הוא לא היחיד. 

כדי לדעת איזה רכב הסעות הכי מתאים לכם ונותן לכם ולאורחים שלכם מענה מושלם, קודם כל צריך לדעת על כמה אנשים מדובר. מן הסתם אין הגיון כלכלי להזמין אוטובוס לאירוע עבור 10 אורחים, אך בהחלט כאשר המספרים מטפסים ומתקרבים לכמה עשרות אורחים. המחיר של השכרת אוטובוס לאירוע הוא הגבוה ביותר מבין כל האפשרויות של הסעות לאירועים, מכיוון שזהו הרכב הגדול ביותר שיכול להסיע עד 50-60 נוסעים בצורה נוחה, בטיחותית ויעילה. 

באופן כללי, מיניבוס הוא הפתרון המתאים אם יש לכם בין 10-30 נוסעים, כאשר מעל מספר זה אתם כבר צריכים לעלות לרמה של אוטובוס הסעה לאירועים. 

פרמטרים נוספים בבחירת רכב ההסעות לאירוע שלכם

  • התחשבו בכמה מרחב אתם רוצים להציע לנוסעים המגיעים בהסעה לאירוע שלכם. ככל שאתם עולים בכמות הנוסעים, מיניבוס יהיה צפוף יותר ואילו השכרת אוטובוס לאירוע תספק פתרון מרווח ומפנק יותר להסעה. במיוחד חשוב בנסיעות ארוכות. 
  • לצד כמות הנוסעים כפרמטר החשוב ביותר, קחו בחשבון את תנאי השטח והמיקום, במיוחד היכן שהאירוע מתקיים אך גם בנקודת האיסוף. אם מדובר על מקום קטן ועם מרחב תמרון מוגבל, יתכן ואוטובוס יתקשה להיכנס ולתמרן ומיניבוס לעומת זאת יאפשר זאת ביתר נוחות ובטיחות. 
  • תיאום זמני הנסיעה הוא גם פרמטר להחלטה בין למשל שני מיניבוסים או רכבי הסעות לבין אוטובוס אחד. בפיצול הרכבים אפשר לאפשר זמנים שונים חזרה מהאירוע – הסעה מוקדמת והסעה מאוחרת יותר למשל. באוטובוס אתם מוגבלים לזמן יחיד של חזרה מהאירוע. 

צריכים הסעה לאירוע שלכם? פנו היום לוודינג הסעות וקבלו הצעת מחיר מנצחת והתאמה אישית מושלמת לסוג הרכב שהכי מתאים לכם. 

תודה שפנית אלינו !

נציג יחזור אלייך בהקדם